duminică, 17 ianuarie 2010

De ce imi iubesc eu scoala?

hmm.. cat ma bucur cand imi permit sa apas pe butonul de postare noua pentru o idee care abea asteapta sa imi iasa din cap.
am niste poze de la mine din scoala pe care as vrea sa le impartasesc.
Sunt cateva poze care arata putina magie si dragoste.
Pentru ei merg eu la scoala...
zambetul inocentei ;;)
suntem fericiti sau nu?
uni au alte preocupari..:))
"za cool people"
his bday.
discutie elev-profesor!
zambet fermecator.
misteriosu`
happy 3 friends:))
ce te uiti ba?
"Doamne dai sa termin si eu scoala asta!"
razi ca doar te vede toata scoala:))))
profa de mate(1) profa d bio(2) ..o tipa..?
Cine se aseamana, se aduna!:))
sa va zic un secret:))
te rog, nu imi fa poza.nu imi sta bine parul.
cor?
matematica.


ei bine, sper ca v-a placut calatoria printre poze.:)