marți, 1 septembrie 2009

aventuri venturele.

Sute de ganduri care imi trec prin minte. Ganduri sinistre, despre chesti si chestiute.n`are rost.
In fine:>
Am terminat cu tabara de supravieturire unde ne-a prins ploaia, apa in cort, haine unde, camasa de 1 milion abia cumparata,distrusa, apa din fantana poluata, mancare la foc . a fost superr:> ..nu
si am terminat.
acum am ajuns la anina unde frigu e la el acasa! pe cand in timisoara ma asteapta caldura de 26-30 de grade pe cand aici 16 grade e mult.
Cu hanoracu` pe mine, pantaloni mei lungi, ne izolam de frigul care ne pandeste peste tot.
Planuim o aventura inspre buhui pentru o scaldare in preavestitul rau in timp ce suntem toti plictisiti.
Abia astept sa ajung in timisoara :>
Va iubesc, va respect, si abia astept sa va vad
peace:>
friendship lasts a lifetime.