duminică, 6 septembrie 2009

grown.

15 septembrie 1998, am inceput primul program, primul lucru care serios din viata mea:)
Au trecut 4 ani ca si cum nici nu ar fi fost, copilarii, prieteni, vise, reguli absurde!
Am ajuns in 2002, clasa a 5-a. Totul nou, noi colegi, un alt stil de a preda, mai multe persoane ciudate care veneau si te stresau cate 50 minute, sau poate chiar si o ora din partea persoanelor fustrate de varsta, au trecut 3 ani, a venit primul examen important ,3 materii diferite, total diferite.emotii, nervi...au trecut.
au mai trecut 2 ani si iata-ma!
11 ani din viata mea am fost concentrat pe acelasi lucru, sa invat, sa supravietuiesc intr-un alt anturaj decat cel in care eram invatat acasa sau in oras cu prietenii pe care eu mi i-am ales.
Now, we need to act like grown ups:) is that necessary?no, its not!
live your life.
love is a battlefield, 6 sept 2009.