miercuri, 25 noiembrie 2009

expresso roast.

cred ca o sa rabufnesc in ras de fiecare data cand te ascult.....
m-am drogat cu o doza de rutina, si acum sunt dependent; trebuie sa gasesc neaparat un antidot!!(idiot)
sa ma laud?da..am ce mi-am dorit..=)..un laptop nou, un ipod touch de nu mai mult si nu mai putin de 64 de gb numai pentru mine unde sa ma intind mai mult decat`mie plapuma..cu filme filmulete, muzica si muzicutze.. yumm...
as avea o pofta nebuna de o cafea, la ora asta tarzie..din pacate mi-as dori una neagra,dar neagra neagra cu putin zahar, exact opusul a ceea ce beau de obicei.
si acum hai sa o privim dintr-o alta perspectiva..
o sa avem un weckend tras de coada, de cap de ce vrei tu, ideea este ca o sa pot sa ma lafai in pat pana pe la ore 2-3 dupaamiaza, chiar daca nu dorm, si o sa stau doar cu gandul la mancare, o sa ma uit la TeVeù la ce vreau èu :>
ca sa le imbinam pe toate, dupa o cafea starbucks,nu? ca nu degeaba am starbuckssss.blogspot.com, nu degeaba mi se spune starbucks kid, nu degeaba am o pasiune pentru asa ceva.nu?cred ca inca imi plac perdelele mov, cu toate ca incep sa ma plictisesc de ele.
partea pozitiva?da.....numai partea pozitiva!!
pace!

are you still home?goooooo to starbucksss!!