duminică, 29 noiembrie 2009

Twilight->New Moon->Next?


ok deci..am fost la twilight, am fost la new moon, am citit toata nebunia, m-am entuziasmat, m-am enervat, am fost curios..mi-a trecut!
eh, nu pot sa zic ca am fost sau sunt fac twillight, nici nu sunt, nici nu am fost, doar ca am asteptat cu nerabdare un an de la twilight sa iasa new moon, sa vad continuarea.m-am bucurat ca a fost exact cum mi-am imaginat, doar ca mi-a displacut finalul acestui minunat film:)
am o parere foarte buna despre toata ideea sau fenomenul twilight, imi place ideea tinerilor indragostiti, impiedicati de fel de fel de obstacole foarte cat se poate de interesante.
Inaine sa muriti toti si sa va doriti o poveste ca a lor, ma gandesc la Edward, sau Robert Pattinson si viziunea lui sincera despre asa un film
American kid, adolescent mai bine zis..asa un film..no way!:) romance is sooooo not them.cat trebuie sa te prefaci sa faci asa un film....pentru el, ca poate pentru bella..nu stiu..Kristen Stwart Rox->smokin` hot in real life.
Daca vreau sa vad urmatorul film?
Categoric!..dupa cum s-a terminat new moon..(would u marry me?) c`moooonn guys. i did not wait for 1 freakin` year just for that!!!!
neeeeeeextttttttttttttt!!!!!!!!!
the cullens?(to cool guys)yeah.that should be the right name for them <3alice<3!!
asteptam urmatorul......