joi, 22 aprilie 2010

esti frumoasa?

E trist cum in zilele noastre frumusetea este descrisa de televizor, modele si reviste de moda.
Frumusetea in ce consta de fapt?
Nu este doar..eu stiu..par lung, 90/60/90...ce alte tipare avem noi in cap.
Sute de fete se uita in fiecare dimineata in oglinda si isi spun ca sunt urate, sau nu sunt multumite de greutatea, silueta lor.
Pana si fetele care sunt frumoase, sunt nemultumite de cum arata.
Am intalnit o fata care este frumoasa, se incadreaza in tiparele de apreciere ale societatii.
Era suparata ca prietenul ei nu ii spune ca e frumoasa, era dezamagita..si am intrebat-o ce ar vrea sa schimbe la ea? Si cand mi-a raspuns am ramas uimit, vreoia sa schimbe aproape tot la ea, gen..nas, par, inaltime..etc..ciudat..cand ne gandim ca oameni care noua ni se par frumosi, de fapt ei se cred urati..
Nu prea are sens, ideea e ca fiecare suntem frumosi in felul nostru..ganditi-va la asta..doar ganditi-va..