vineri, 16 aprilie 2010

walk walk fashion baby..

ZARA,Pull and Bear, Bershka si New Yorker.
Sunt doar cateva din magazinele mele preferate la care eu am acces in micuta Timisoara.
Imi plac, toate..imi plac!
Le ador ca pe niste zile de vara insorite la piscina available during winter time.
Sunt preturi accesibile, nu se compara cu vestitele Prada sau Gucci..preturi pentru fiecare buzunar.
Mai ales acum, ca sunt reduceri mari, mari baybeee mari!!
New Yorker este mai mult un magazin unde poti gasi accesori si tricouri sau topuri in general si papuci, la baieti ma refer.. mai putin blugi sau pantaloni faini.
In cazul cautarii unor pantaloni faini, cel mai accesibil loc este Bershka unde au preturi bune si reduceri mari la pantaloni gen skiny jeans sau alte tipuri, de exemplu, am prins o reducere de 80%.
Pull and Bear este aparent la fel ca Bershka ca still, dar de fapt sunt destul de diferite.
ZARA e in top la favoritele mele.Combina elegantul cu sportul cu niste sacouri gri vintage si pantaloni aia de trening.un vis..in schimb, ZARA este un magazin scump si atat.dar din cand in cand, ne mai permitem si Zara unde gasesti intotdeauna un costum elegant si modern in acelasi timp, gasesti papuci faini din piele sau panza, palari,curele si parfumuri.


“We must never confuse elegance with snobbery.” (Yves Saint Laurent)






Dressing is a way of life.