marți, 8 iunie 2010

povestea Mara'ei.





Ne-am cunoscut acum in jur de 2 ani..o clasica poveste pe messenger, de unde, cand..cum, nu mai stiu..doar ca nu am regretat pana acum aceasta intamplare.
Poate a fost dragoste la prima vedere, sau ..eu stiu..putina nebunie combinata cu euforie.
Ne-am luat, am vorbit, ne-am impartasit.poate aici a fost dragoste la a 2-a intalnire..
Sa va spun despre Mara...
Mara, este genul de fata independenta, nebuna, fashionista, eleganta cand trebuie dar casual cand se poate.
Ea e tipa care poarta ochelari rotunzi, John Lennon style, creatii si creatii, nebunie in vestimentatie, freze ciudate si expresive.
Mara este fata mea,she's mine forever..get lost.
Este fata care adora sa vorbeasca limba engleza dar o reprezinta limba franceza,je vous remercie.
Partea proasta ca ea e acolo, si eu sunt aici.
Traim vieti separate, dar totusi la fel..
Prieteni diferiti, relatii diferite..
Asculta muzica veche, romaneasca si internationala.rock si nerock.
O defineste rujul rosu, pentru ca este o extremista in fapt si sine.
Povestea este ca ne mintim unul pe altul ca suntem aproape, dar vom fi.
Astia suntem noi.