miercuri, 4 august 2010

American dream.

ca sa iau o mica pauza de la vizionat filme si mancat ciocolata, blogosfera pare cea mai buna portita de refugiu.
dupa zbor de 12 ore, dormi la 9 noaptea si trezeste-te la 6 dimineata credeam ca in sfarsit am trecut peste "jet lag".
Intr-o oarecare masura am trecut, dar cum am eu obiceiul atunci cand ma avant, ma avant putin prea tare am ajuns sa dorm la 4 dimineata si sa ma trezesc pe la 2 dupaamiaza.
Asa, pentru cine nu stie, sunt in minunata mea calatorie in tarile calde ale Americii, ceea ce nu e rau, dar cine a zis ca no car no life, are dreptate!
Sunt in minutul 3 al orei 1 noaptea si urmaresc "The Nanny" series.
Am facut tot ce se putea.M-am bronzat, am inotat, am sarit de pe lucruri inalte, m-am relaxat, am mancat mancaruri ciudate si picante, am filmat, am jucat [ps3, wii, airhockey(etc.) ].am facut tot ce se putea!
ce mai ramane?
Cel mai ciudat este cand stau pe mess pana la ora asta(cand aici e ora 1 noaptea, acasa este 8 dimineata), o vad prima pe Cris cum intra pe mess la 8 fix, in fiecare dimineata apoi mai e David care e non-stop parca..(secretul este ca el e la diferenta de 2 ore de mine, acum!)
Asa!deci...darts?da...am jucat si darts, am taiat iarba, am facut cumparaturi, am cunoscut oameni si tot asa!
mi-am gasit perechea perfecta de sleep-pants!<3
ah, inapoi la serialele mele..

(observati ce entuziasmat sunt in a 2-a poza?) =)