vineri, 31 iulie 2009

costinesti-mega discoteca tineretului :X

caldura, aglomeratie, stress, urban :|. daca iti promiti sa uiti de ele cateva zile, o plecare din aglomeratia orasului ar fi perfecta!..cum ar fi, la mare:D ...am fost la costinesti si am uitat absolut tot ce am lasat in urma, fara tv, calculator...doar eu si marea!a fost mega tare..am fost de 2 ori si pe la mega discoteca tineretului:) . a fost mega magnific!

poza.!


In primu rand, nebunie...extaz..cine mai urmeaza ..cand vine marea vedeta era intrebarea tuturor.
Magnific cum redbull poate transforma o noapte plictisitoare in una in care nu stai nici o clipa!:D
Zbenguiala e la ea acasa in tineretului.uni au parte de beti interminabile..si uni au parte doar de muzica.
Cu gandul la ea, care e undeva departe..si totul mergea bine...



splendor of the youth.