sâmbătă, 18 iulie 2009

relentlessss saved.

Da! in sfarsit imi indeplinesc visul de a incepe un blog..... marea inspiratie, idee....si curaj a venit de la ana, o prietena buna...psiholoaga..care scoate din ea ...ce scoate nu stiu de unde scoate dar scoate..si scoate multe!! (http://relentlessss.blogspot.com).. totul a inceput cand am deschis prima data blogul ei..care este ca o cafea starbucks..trebuie vizualizata, studiata si consumata in fiecare zii, provocand o sete si o dorinta de mai mult, mai mult...mai ..mult!?
I will write my thoughts in here! (prea multe puncte)
Si cum nu de mult mi s-a stricat dragul meu laptop, am nevoie de unul nou!Si nevoie mare ca daca nu am unul nou in curand, o sa iasa urat din moment ce trebuie sa ma folosesc de laptopul mamei mele dragi care bucuroasa mi l-a oferit...ca nu cumva sa stea puiutz fara laptop..ca asa e mama si da: o iubesc! singura problema a acestui laptop este ca e ingrozitor de mic..adica miiic!..nu nimeresc de multe ori tastele..scriu fraze lungiiii..gandite bine si apoi dintr`o greseala sterg tot...dar asta este:viata este plina de surprize neplacute...
Va las cu varianta acustica de la poker fake!