miercuri, 15 iunie 2011

save changes?

mi-am dat seama cum isi bate viata joc de tine, cum te face sa delirezi, sa incerci lucruri noi chiar daca de multe ori speri ca de data asta va fi bine, ajungi din nou sa fi la pamant si sa ai nevoie de prieteni, nu numai ei de tine.
cand treci de la "in a relationship" to "single" iti spune ca relatia ta va fi "anulata" odata cu apasarea butonului "save changes". oricat de mult m-a durut sa salves schimbarile din viata mea, le-am salvat si mai mult.. a fost pentru ultima oara cand o sa fiu pe punctul de a-mi schimba viata printr-o optiune!
Doare cand vrei sa simti, si nu mai simti. feelingul pe care ti-l doresti dintr-o relatie, fericirea care ti-o da un apel de la persoana cealalta, un mesaj, un Buna Dimineata devreme.
In momentul in care toate dispar, le vrei inapoi dar nu sti cum sa le recuperezi.
Incerci sa ajungi sa fi macar pe linia de plutire, sa te ridici dar cazi si mai mult.
ii multumesti lui Dumnezeu ca te-ai prins din timp si nu te-ai lasa dezamagit, te-ai dezamagit singur.
nu cred ca mai exista vreo farama de iubire adevarata, sau daca exista..cu siguranta nu o sa o gasesc in trecut.
gandirea pozitiva persista.
multumesc M pentru tot!


http://www.youtube.com/watch?v=x5jsOdczxWc